امریکہ کو اس وقت ڈینٹل سرجن کی اشد ضرورت ہے

امریکہ کو اس وقت ڈینٹل سرجن کی کافی کی قلت کا سامنا ہے- جس کو احمد الظحی جیسے ٹینٹل سرجن پورا کرسکتے ہیں اگر وفاقی حکومت ان کا ساتھ دے تو- احمد نے مارچ 2017 میں وشنگٹن یونیورسٹی سے ڈینٹل سرجری کی ڈگری حاصل کر رکھی ہے- احمد لیبیا سے وشنگٹن یونیورسٹی میں پڑھنے کے لئے آئے تھے اور اس کے بعد وشنگٹن, ورجینیا سے بھی ڈینٹل پریکٹس کا لائسنس حاصل کیا ہوا ہے- مگر مسئلہ یہ ہے ان کے پاس امریکہ کا سٹوڈنٹ ویزا ہے جس پر وہ کام کرنا غیر قانونی ہے احمد تلاش میں کہ ان کو کوئی نوکری کا ویزہ دے جس پر وہ امریکہ میں کام کرسکیں

کافی تگ و دو کرنے کے بعد وہ اپنے تعلیم کے ویزے کی معیاد بڑھانے میں کامیاب تو ہو گئے لیکن اس پر وہ کام نہیں کرسکتے اب وہ کاروباری معلومات کی تعلیم لے رہے ہیں جبکہ ان جیسے ہنرمند ڈاکٹرز کام کو کرنا چاہیے تھا احمد کا کہنا ہے کہ وہ اگلے سال کام کے لاٹری ویزا کا انتظار کر رہے ہیں جس میں شاید ان کو کام کرنے کی اجازت مل سکے

ہمیں یہ کرنا چاہئے کہ وہ بھی دانتوں کا ڈاکٹر کے طور پر کام کریں. دسمبر 2017 تک، امریکہ میں صحت اور انسانی خدمات (HHS) کی تعداد 5 لاکھ رہائشیوں سے کم سے کم ایک دانتوں کا دانتوں کے ساتھ مرنے والی صحت کی دیکھ بھال پیشہ ورانہ قلت کے علاقوں کے طور پر کیا جاتا ہے جس میں رہنے والے 62 ملین سے زائد امریکی تھے. ڈیپارٹمنٹ کا اندازہ ہے کہ مکمل طور پر قلت کو ختم کرنے کے لئے 10،800 دانتوں کا اضافی اضافے کی ضرورت ہوگی. اور مسئلہ بدتر ہو رہا ہے: 2013 میں، دانتوں کی دیکھ بھال تک ناکافی رسائی والے علاقوں میں رہنے والے امریکیوں کی تعداد 45 ملین تھی.

کیونکہ مطالبہ زیادہ سے زیادہ فراہمی کی فراہمی سے زیادہ ہے، دانتوں کا اپنا انتخابی مقامات اور گاہکوں کو لے جا سکتا ہے. وہ نسبتا امیر مضافات میں کلسٹر ہوتے ہیں، اور اس کے نتیجے میں، ایچ ایچ ایس کی طرف سے شناخت کی قلت اندرونی شہروں اور دیہی علاقوں میں زیادہ تر غالب ہیں.

ایک کلاس تقسیم بھی ہے. امریکی ڈینٹل ایسوسی ایشن کے ایک 2014 سروے کے مطابق، دانتوں کا صرف ایک تہائی پبلک انشورنس پروگراموں جیسے مرییکاڈ جیسے مریضوں کو قبول کرتے ہیں.

پیرو چارے دار ٹرسٹ کا اندازہ لگایا گیا ہے کہ 2009 میں 800،000 سے زائد امریکی دانتوں کی کمی سے متعلق مسائل کے لۓ ہنگامی محکموں میں علاج کیا گیا تھا. ان تمام ای.آ.. میں 110 کروڑ ڈالر سے زائد صحت کی دیکھ بھال کا نظام لاگت کرتا ہے.

امریکی شہریوں اور امیگریشن سروسز کے مطابق، ایچ -1 بی وی ویزا کی کارروائی ہر سال 85،000 ویزا سے نوازا جاسکتا ہے، لیکن 201898 میں 1908 ایپلی کیشنز وصول کی گئیں. کیپز سیاسی طور پر ڈیزائن کیے گئے ہیں کہ کتنے اعلی ماہی گیری تارکین وطن ملک میں آنے والے افراد کے لۓ مقابلہ کرنے کے لئے ملک میں آ سکتے ہیں.

لیکن جب یہ دانتوں کا سامان آتا ہے، تو تحفظ کی کوئی ضرورت نہیں ہے. دراصل، امریکی مفادات کی حفاظت کرنا اصل میں ہمارا کر سکتے ہیں جیسے غیر غیر ملکی باشندوں کو درآمد کرنا.

اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں

یہ بھی پڑھیے

Leave a Comment