غربت مٹاؤ پروگرام پر تنقید کرنے والوں کو زبردست جواب۔ وزیراعظم عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے غربت کے خاتمے کے لیے مرغی اور انڈے فراہم کرنے کے بیان کا مذاق اڑانے والے افراد کو زبردست جواب دے دیا۔
سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کرتے ہوئے وزیر اعظم نے طویل عرصے تک دنیا کے امیر ترین آدمی رہنے والے مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس کے بیان کا حوالہ دیا۔

وزیر اعظم نے اپنے ناقدین کو جواب دیتےہوئے کہا کہ جب دیسی لوگ پولٹری سے غربت ختم کرنے کی بات کرتے ہیں تو غلامانہ سوچ رکھنے والے افراد ان کا مذاق اڑاتے ہیں۔

لیکن جب ’ولایتی‘ افراد دیسی چکن سے غربت دور کرنے کا پروگرام پیش کرتے ہیں تو اس کو سراہا جاتا ہے۔

وزیراعظم نے اس کا حوالہ بل گیٹس کے 2016 میں دیے گئے ایک بیان کو شیئر کرتے ہوئے دیا جس میں انہوں نے اپنی فاؤنڈیشن کا ہیفر انٹرنیشنل سے اشتراک کرنے کا اعلان کیا تھا جو دنیا بھر میں غریب خاندانوں کو لائیو اسٹاک بطور عطیہ دیتی ہے۔

بل گیٹس نے کہا تھا کہ دونوں تنظیمیں مل کر غریب ممالک میں مرغیاں فراہم کریں گے تا کہ ان کے شہری غربت و افلاس سے باہر آسکیں اور اس مقصد کے لیے انہوں نے ابتدائی طور پر ایک لاکھ مرغیاں عطیہ کرنے کا اعلان کیا تھا۔

یاد رہے کہ حکومت کی 100 روزہ کارکردگی کے حوالے سے منعقد کی گئی تقریب میں وزیر اعظم عمران خان نے اس منصوبے کا اعلان کیا جس کے تحت مرغیوں کے ذریعے پاکستان میں غربت پر قابو پایا جائے گا۔

اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں

یہ بھی پڑھیے

Leave a Comment