ٹویوٹا کرولا 2020 تصاویر اور تفصیلات

خواتین و حضرات ہے ٹویوٹا کرولا 2020 , کمپنی کے مطابق دنیا کی سب سے مشہور اور بہترین کار پہلے سے بہتر ہوتی جا رہی ہیں مختلف پیش کردیا ہے جو کہ تقریب کیلیفورنیا کے لئے پیش خدمت ہے کی گئی ہے جس میں امریکہ اور چائنہ اور یورپ شامل ہیں جبکہ کرولا ایشیا اور پاکستان جیسے ممالک کے لیے مختلف کار پیش کرتا ہے اگرچہ یہ بین الاقوامی ماڈل ہے لیکن پاکستان نے بھی تقریبا وہی ماڈل پیش کیا جاتا رہا ہے جس میں تکنیکی تبدیلیاں کی جاتی ہیں

اگرچہ نیا کرولا ایک عالمی نمونہ ہے، چین اور شمالی امریکہ ورژن کے درمیان تھوڑا سا فرق موجود ہے. سامنے فاسٹیا کے فرق کے علاوہ، باقی کار ایک جیسی ہے اندر اور باہر سے. امریکی اور چین کی نمائش گاڑی میں ایک مختلف بمپر ہے جس میں مکمل طور پر مختلف ڈیزائن پیدا ہوتا ہے. فوری شناخت کے لئے، شمالی امریکی مختلف عنوانات کے درمیان شیٹ میٹل کے اسکرین حصہ پر ٹویوٹا کے نشان ہوں گے، جبکہ چین یا ایشین کی نم ماڈل کا کہنا ہے کہ روایتی طور پر دو ہیڈلائٹس کے درمیان ایک پتلی گرل پر ایک ٹویوٹا کی علامت ہوگی. ، پچھلے نسل کورولا کی طرح. گرل اور بمپر میں فرق کے علاوہ، شمالی امریکہ اور چین کی نم کی گاڑی میں مختلف ہیڈلائٹ ڈیزائن ہے اگرچہ دونوں بائیڈ ایل ای ڈی کے ہیڈلائٹس حاصل کرتے ہیں.

سائڈ پروفائل پر، ہم A-pillar میں ایک نئے شیشے پینل دیکھ سکتے ہیں جہاں پہلو نقطہ نظر آئیں گے. پیچھے دروازے پر، ہم ایک مثلث شکل کے برعکس نئے trapezoidal گلاس پینل دیکھیں گے، جو پچھلے Corolla سلان پر ہے. سامنے اور پیچھے دروازے کے علاقے میں یہ نئی ونڈو پنزیں کار کے اندر کی نمائش اور افادیت میں اضافہ کریں گے. سامنے اور پیچھے کے دروازوں کو کم کناروں کو منحصر ہوتا ہے جو گاڑی کو ایک کھیلی شکل دیتا ہے. مربوط موڑ سگنل کے ساتھ نئے ڈیزائن کردہ سائٹس کا نقطہ نظر موجود ہیں. پیچھے کے اختتام پر، نئے ڈیزائن شدہ ایل ای ڈی ٹیلیاں اور بمپر ہیں. دو پونچھ کی روشنی کے درمیان ٹرم منسلک کرنے کے ساتھ جدید طرز ٹربک کی لہر نئی کورولا ایک خوبصورت نظر دیتا ہے. مجموعی طور پر 12 ویں نسل کورلا نے بیرونی پر اسٹائل کو بہتر بنایا ہے. یہ میری ذاتی رائے ہے، لیکن ایک چینی مارکیٹ کورولا ایک مجموعی طور پر جہاں تک امریکی اسٹائل کے مقابلے میں سامنے والی اسٹائل کے مقابلے میں زیادہ بہتر نظر آتا ہے.

اگرچہ چین اور امریکہ کے متغیرات سامنے ہیں، میکانی طور پر گاڑیاں اسی طرح کی ہیں. جیسا کہ پہلے کی اطلاع دی گئی ہے، نئی کور 2020 ٹویوٹا کے نئے گلوبل پلیٹ فارم پر TNGA کے طور پر جانا جاتا ہے، "ٹویوٹا نیو گلوبل فن تعمیر،” GA-C کمپیکٹ گاڑیاں مخصوص ہیں. یہ ماڈیولر پلیٹ فارم فی الحال موجودہ نسل ٹیوٹا ماڈلز پرائس کے ساتھ ساتھ C-HR کی طرف سے استعمال کیا جا رہا ہے. نئی کرولا تھوڑا طویل اور گزشتہ نسل سے زیادہ وسیع ہے. اس کے پاس 11 ویں نسل کوولا کے طور پر ایک ہی وہیل بیز ہے لیکن نئے ماڈل ماضی سے کم ہے. کوولا 4،740 ملی میٹر لمبی، 1،780 ملی میٹر اور 1،435 ملی میٹر لمبی ہے، جس میں 2،700 ملی میٹر کا پہیا ہے. ٹویوٹا کے مطابق، نئے کورولا میں وسیع محاذ اور پیچھے کے طول و عرض کے طول و عرض ہیں. نئی کورولا کی اونچائی 20 ملی میٹر تک پچھلی نسل سے بھی کم ہے. ٹویوٹا نے وعدہ کیا کہ وسیع پیمانے پر اور کم موقف بہتر کار استحکام کے ساتھ کشش ثقل کے نچلے مرکز کے ذریعہ کار کو بہت بہتر ڈرائیونگ کی رفتار دیتا ہے. نئے پلیٹ فارم کوولا سڑک شور کو کم کرنے کے ساتھ کافی اور آرام دہ اور پرسکون سواری دیتا ہے.

داخلہ کے طور پر ہم نے پہلے ہی پیش گوئی کی تھی، اس کے ساتھ ہی ہم نے کرولا ہاک بیک بیک یا کورولا کھیلوں کے لئے دیکھا ہے. امریکہ اور چین دونوں کے درمیان متعدد داخلہ لگتے ہیں. ہیک بیک بیک کے لئے AC وینٹ اور ماحولیاتی کنٹرول یونٹ پر ایک مرکزی مرکز 8 "ہائی ڈیفی ٹچ اسکرین سر یونٹ” ہے. بیس ماڈل ایک 7 "ٹچ اسکرین ملے گی. نیا ٹیبلٹ سٹائل سر یونٹ ٹیوٹا ماڈیول لائن میں تمام نئی ڈیزائن زبان ہے اور نئے مکمل سائز سلیمان ٹویوٹا Avalon کے ساتھ ساتھ نئے RAV4 ایس وی وی میں دیکھا جا سکتا ہے. نئے کرولا 7 کو "ڈیجیٹل کلسٹر” کرولا سلان کے اعلی درجے پر مل جاتا ہے جیسا کہ ہم نے ہیک بیک بیک میں دیکھا ہے. ڈرائیور ینالاگ اور ڈیجیٹل سپیڈومیٹر شیلیوں کے درمیان منتخب کرنے کے قابل ہو گی. ایک روایتی انجکشن کی قسم ینالاگ کلسٹر بیس اور کم ٹرم کی سطح پر دستیاب ہو گی. کرولا سلیمان 4.2 انچ ملٹی انفارمیشن ڈسپلے (موڈ) کے ساتھ معیاری ہو گی.

ڈیجیٹل خودکار آب و ہوا کنٹرول اور اسٹیئرنگ نصب کنٹرول بھی دستیاب ہے. ٹویوٹا نے ڈیش بورڈ اور کیبن کے اندر دیگر علاقوں کے ساتھ ساتھ شور فری داخلہ کے لئے اہم مقامات پر شور کے وسط کے استعمال کے لئے بہتر مواد کا وعدہ کیا. ایپل کار کھیل، لوڈ، اتارنا Android آٹو اور وائی فائی، ایمیزون الیکسہ مطابقت اور چھ مقررین معیاری ہوتے ہیں. ٹویوٹا نے 800 واٹ پریمیم جی بی ایل آڈیو سسٹم بھی پیش کیا ہے جس کے ساتھ ساتھ مکمل طور پر لوڈ شدہ امریکی کرولا پر دروازہ لگایا گیا ہے. بڑھتی ہوئی بیرونی طول و عرض پچھلے نسل کے مقابلے میں اندرونی ٹانگ اور صوتی کمرہ کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتی ہیں. بہتر سیٹ کے مواد کے ساتھ نئے سیٹ سیٹ کا ڈیزائن کپڑا کے ساتھ اونچی ٹرمز پر معیاری یا نرمی / چمڑے کے طور پر پیش کیا جائے گا. مجموعی طور پر، نئے کورولا پچھلے نسل کے ریٹرو لگنے والے داخلہ کے برعکس مکمل طور پر نئے داخلہ ڈیزائن رکھتا ہے، جو بہت بورنگ اور پھنس گیا تھا.

جب یہ جلد کی تفصیلات کے مطابق آتا ہے، تو یہاں بھی سب کچھ نیا ہے. ٹویوٹا نے اس بات کی تصدیق نہیں کی ہے کہ چین کے لئے کونسی انجن کے اختیارات دستیاب ہوں گے. چینی مختلف قسم کے دو ٹرم سطحوں کے ساتھ ایک ہائبرڈ اختیار میں نازل ہوتا ہے؛ لیون ہائبرڈ کے طور پر باقاعدہ ہائبرڈ اور ایک اعلی درجے کی ماڈل. یورپ میں کرولا ہیک بیک بیک 1.8L ہائبرڈ کے ساتھ پیش کی جاتی ہے، اور 2.0L ہائبرڈ اور اس انجینئر کلاس میں سے کسی بھی ہائبرڈ کے ساتھ کرولا سینڈن کے نیچے جا سکتا ہے. اگرچہ ہم نے شمالی امریکہ کے طور پر کچھ سرکاری تفصیلات کی تصدیق کی ہے. امریکی کرولا دو انجن کے اختیارات کے ساتھ پیش کی جائے گی؛ پہلے سے ہی پچھلے کورولا، 1.8L (2ZR-FAE) 4 سلنڈر انجن کے طور پر ہے. ٹویوٹا نے بتایا کہ اگرچہ یہ انجن پچھلے نسل کوولا سے ہے، لیکن کچھ اصلاحات کچھ طاقت بڑھانے اور ساتھ ساتھ بہتر کارکردگی کے ساتھ کئے گئے ہیں. اس وقت سرکاری اعداد و شمار فراہم نہیں کیے گئے ہیں. پچھلے نسل میں، ایک ہی انجن نے 138hp پیدا کیا ہے، لہذا ہم نئی کرولا کے تحت کچھ اور گھوڑے کی توقع کر سکتے ہیں. اس انجن کے ساتھ کرولا مختلف قسم کی پیشکش کی جائے گی جیسے ہی پچھلے نسل میں اسی وی وی ٹی ٹرانسمیشن کے ساتھ. ٹویوٹا شمالی امریکہ کی پیشکش نے یہ بھی بتایا کہ پہلی بار امریکہ کے کوولا کے ایک ہائبرڈ مختلف قسم کی پیشکش کی جائے گی. اس سلسلے میں کوئی اضافی تفصیلات فراہم نہیں کی گئی لیکن ایسا لگتا ہے کہ یہ چین میں پیش کی جائے گی کے برابر ہو گا.

دوسرا انجن اختیار ٹویوٹا کی نئی 2.0L (M20A-FKS) متحرک فورس انجن ہے. یہ کرولا ہاک بیک بیک میں پیش کردہ ایک ہی انجن ہے. یہ انجن 4،800 ریمپ پر 169 چوپ اور 204 این ایم چوٹی ٹرک کا پیدا کرتا ہے. ٹویوٹا کے مطابق، کم ایندھن کا استعمال کرتے وقت نیا انجن زیادہ کارکردگی فراہم کرتا ہے. دلچسپی سے، 2.0L انجن جسمانی طور پر چھوٹے اور ہلکا پھلکا ہے، کشش ثقل کے کار کے مرکز کو کم کرنے اور اس کے مجموعی توازن کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے. ٹرم پر منحصر ہے، یہ انجن یا تو دوبارہ میچ کی خصوصیت یا ٹویوٹا کے نئے CVT ٹرانسمیشن گیئر خصوصیت کے ساتھ چھ رفتار بیک اپ کے ساتھ 6 رفتار دستی دستیاب ہے.

اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں

یہ بھی پڑھیے

Leave a Comment