کیا واقعی ہی یہ تبدیلی ہے وزیراعظم ھاوس کا کتنا ہرچہ کتنی بچت؟ بڑا انکشاف، وزیراعظم کے معاون افتخار درانی

وزیراعظم کے معاون خصوصی برائے میڈیا افتخار درانی نے کہا ہے کہ حکومت نے تمام شعبوں میں ایک جامع مہم چلانے والی ڈرائیو متعارف کرایا ہے اور وزیر اعظم ہاؤس سے ابھی تک 147 کروڑ روپیہ بچایا جاتا ہے.
بدھ کو ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے،وزیراعظم کے معاون خصوصی برائے میڈیا افتخار درانی نے وزیراعلی ہاؤس میں بچت کی روشنی میں اشارہ کیا اور کہا کہ بچاؤ کی رقم عوامی فلاحی منصوبوں پر صحت اور غذائیت سمیت خرچ کی جائے گی.
انہوں نے کہا کہ وزیراعلی ہاؤس میں مرمت اور بحالی کی قیمت 8 کروڑ روپے سے 3 کروڑ روپے سے کم ہو گئی ہے جبکہ روزانہ اخراجات میں کمی بھی ہوئی ہے.
مشیر نے کہا کہ وزیر اعظم اور سیکریٹریٹ کے 522 ملازمتوں میں سے 200 دیگر علاقوں میں ایڈجسٹ کیے گئے ہیں جبکہ اگلے مرحلے میں 125 مزید مرحلے میں آئیں گے.
انہوں نے کہا کہ "عمران خان نے غریبوں کے جذبات کا احترام کیا ہے اور ان کے محکموں میں سادگی کے اقدامات متعارف کرنے کے لئے تمام وزراء کو واضح کیا ہے.”
انہوں نے کہا کہ اگلے ہفتے سے وزرائے خارجہ اپنے محکموں میں منفی اثرات کے بارے میں مختصر کریں گے. انہوں نے دعوی کیا کہ موجودہ اخلاقی قیادت کی وجہ سے، چین، سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور قطر سمیت مختلف ممالک، پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے کے لئے تیار تھے.
درانی نے کہا کہ حکومت کی 100 دن کی منصوبہ بندی پر کامیابیوں کو نومبر 29 کو 100 دنوں تک مکمل کرنے پر میڈیا کے ساتھ اشتراک کیا جائے گا.
ایک سوال پر، انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت اور ایک ٹاسک فورس جنوبی پنجاب صوبے کے معاملے پر کام کر رہی تھی اور ملتان میں ایک ابتدائی مرحلے کے طور پر ایک انتظامی ڈھانچہ کی منصوبہ بندی کی جا رہی تھی.
میڈیا مکانات کے بقایا رقم کے بارے میں، انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت نے پرنٹ یا الیکٹرانک میڈیا پر کوئی مہم نہیں چلائی اور ابتدائی مدت کی ادائیگی جلد ہی کی جائے گی.
انہوں نے مزید کہا کہ وزیر اعظم نے وزارت اطلاعات اور پنجاب حکومت کو ہدایت کی ہے کہ وہ 3 بلین روپے ادا کرے.
دوہری قومیت کے خلاف الزامات کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں، درانی نے کہا، "میں ایک پاکستانی ہوں جو سبز پاسپورٹ رکھتا ہوں اور حلف پر یقین رکھتا ہوں کہ میں کسی بھی ملک میں کچھ بھی نہیں.”
انہوں نے انکشاف کیا کہ حکومت ایک قومی اسمبلی کی حکمران میں ترمیم کرنے کی منصوبہ بندی کر رہی تھی جس کے بعد وزیر اعظم ہفتے میں ایک بار ذاتی طور پر سوالات کا جواب دے گا.
وزیراعظم کے معاون خصوصی برائے میڈیا افتخار درانی نے کہا، "وزیراعظم نے کابینہ کے ارکان کو دوبارہ تبدیل کرنے کا اختیار حاصل کیا ہے، اگر وہ اسے ضروری سمجھے،” انہوں نے مزید کہا کہ عمران کابینہ کے تمام ممبروں کی کارکردگی کا جائزہ لے رہے ہیں
وزیراعظم کے معاون خصوصی برائے میڈیا افتخار درانی نے کہا کہ ملالہ کانفرنس میں ایک غیر ملکی وفد کی شرکت کے ذریعے حکومت کی جانب سے منظم کیا جا رہا ہے، درانی نے کہا کہ جمعرات کو ایک بریفنگ کا باقاعدگی سے ان کی شرکت کے بارے میں فیصلہ کیا جائے گا

اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں

یہ بھی پڑھیے

Leave a Comment